De meting van de kwaliteit van uw gepresteerde diensten

Dit soort analyse meet het profiel van de kwaliteit van de diensten die op het niveau bijvoorbeeld van de ontvangst, het commerciëlel, de naverkoop dienst, de klachten behandeling , van imago, enz... word gepresteerd.
Deze analyses kunnen toegepast woorden, volgens uw behoeften, per zone, per type activiteit, per distributiekanaal, per verkoopsverantwoordelijke, per gebied, ...

Voorbeeld

Deze organisatie van meer dan 200.000 leden is verbaasd dat dit aantal sinds 2 jaar bijna niet meer stijgt en dit ondanks verschillende zware investeringsjaren in zijn infrastructuur.
De vraag: waarom en wat er doen?

De analyse van een representatieve steekproef van de verkoopspunten en de interne diensten in contact met de leden toont de bijzonderheden van de gedragswijze van de organisatie zowel op NATIONAAL niveau als per KLANTEN CONTACT PUNT.

Resultaat

n + 2
n + 8

Vorming van het geheel van het personeel in contact met de leden
  n + 4
n + 6
Vorming van het Middel Management aan het meeten en de exploitatie van de resultaten
  n + 12 Aanpassing van de organisatie op zijn nieuw model "Klantgerichtheid"

Deze analyse werd aangevuld door een een spectrographique analyse.

Meer informatie? Contacteer ons